dimanche 2 novembre 2014

documented...

 The October challenge on the Mei Li Paperie blog, "Mei Li Inspired by... Challenge", is a picture this time. I created my background with watercolor and added wide brush strokes to feature the alignment  of umbrellas and  towels on the beach. I also included some circles drawn on a separate sheet of paper.
 
Le challenge d'octobre sur le blog Mei Li Paperie est une photo. J'ai créé mon fond avec de l'aquarelle et des traits avec un large pinceau pour reproduire le motif des parasols et des essuies sur la plage. J'ai également inclus des cercles dessinés et découpés.
 
 
 
 
 

4 commentaires:

Heather McMahon a dit…

This is lovely! Great interpretation.

Cocofolies a dit…

Super jolie couverture Laury!! Je continue mon petit tour.. :)

Riikka Kovasin a dit…

Fabulous project!

Laetitia67 a dit…

hannnnnn trop belle ta page!!!
bizzzzzzzzzzz